مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-14سياسي

متولیان فرهنگی رصد آسیب های اجتماعی را در اولویت قرار دهند


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: متولیان فرهنگی در شهرستان ها نیازسنجی و رصد آسیب ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در اولویت قرار دهند.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، در سخنانی اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادارات و نهادهای ویژه در حوزه فرهنگ است که اگر به خاستگاه واقعی خود دست یابد در محوریت جریان فرهنگی جامعه در معنای عام کلمه قرار می گیرد.

وی برخورداری از نیروهای خدمتگذار و دردمند فرهنگی جامعه را از نقاط قوت این اداره عنوان کرد و گفت: در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی افرادی فعالیت می کنند که دغدغه فرهنگی داشته و نیازهای جامعه را معنای واقعی کلمه حس می کنند و در راستای رفع مشکلات مجاهدانه در میدان حاضرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت تقویت وفاق و همدلی بین ادارات و نهادهای فرهنگی تاکید کرد و افزود: تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی از یک خانواده بوده و در راستای توسعه فرهنگ دینی و اعتلای ارزش های اسلامی در جامعه فعالیت می کنند و باید همدلی و وحدت بین این ادارات و دیگر نهادهای فرهنگی تقویت شود.

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: برای رفع معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی باید جلسات فرهنگی هر شهرستان با مسئولین و مدیران شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان فرهنگی رصد آسیب های اجتماعی را در اولویت قرار دهند

متولیان فرهنگی رصد آسیب های اجتماعی را در اولویت قرار دهند