مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-14سياسي

تشکیل 6 کارگروه تخصصی حمایت از جوانی جمعیت در استان مرکزی


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرکزی گفت: در راستای شکل گیری حلقه های میانی ستاد مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 6 کارگروه تخصصی در این ستاد تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید در خصوص جمعیت و حمایت از خانواده گام های بلندی برداریم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرکزی افزود: در هر مقطعی زمانی که کارها به مردم سپرده شده گشایش های بزرگی صورت گرفته و برکات مؤثری نیز به همراه داشته و سپردن مسئله جمعیت به مردم قطعاً برکات زیادی خواهد داشت و می تواند بحران را به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مردمی کردن مسئله جمعیت و حمایت از خانواده در استان ستاد مردمی حمایت از خانواده و جمعیت استان مرکزی تشکیل شده، گفت: این ستاد از شورای فرهنگ عمومی مصوبه گرفته و هدف از تشکیل این ستاد راه اندازی حلقه های میانی است.

تاج آبادی افزود: حلقه ها میانی نیازمند حمایت همه جانبه از دستگاه ها و ادارات هستند و لذا همه دستگاه ها باید مسئله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در برنامه های سال آینده ببینند و در بودجه 1401 به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی تأکید کرد: اگر در سال آینده به مسئله جمعیت توجه نشود قطعاً دچار مشکل و به نوعی بحران خواهیم شد و این نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه ها از حلقه های میانی ستاد مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6 کارگروه تخصصی حمایت از جوانی جمعیت در استان مرکزی

تشکیل 6 کارگروه تخصصی حمایت از جوانی جمعیت در استان مرکزی