مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-14اجتماعي

آغاز به کار مرکز آموزش، توانمندسازی و اشتغال افراد آسیب دیده پایتخت


آیین شروع به کار رسمی مرکز آموزش، توانمندسازی و اشتغال ویژه افراد آسیب دیده با اولویت بهبود یافتگان مراکز یاورشهر با همکاری و مشارکت مرکز نیکوکاری مدرسه کسب و کار با حضور رییس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در منطقه11 برگزار شد.

- آیین شروع به کار رسمی مرکز آموزش، توانمندسازی و اشتغال ویژه افراد آسیب دیده با اولویت بهبود یافتگان مراکز یاورشهر با همکاری و مشارکت مرکز نیکوکاری مدرسه کسب و کار با حضور رییس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در منطقه11 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر در این آیین گفت: این مرکز سیزدهمین مرکز کارآفرینی و اشتغال زایی در سطح شهر تهران است که در چند وقت اخیر افتتاح می شود.

این مرکز در راستای کمک به اشتغال آسیب دیدگان اجتماعی راه اندازی شده است تا از ابتدا، کار و حرفه ای را یاد گرفته و سپس به اشتغال بپردازند تا هم به جامعه برگشته و هم هویت خود را بازیابند.

وی افزود: اقدام و حرکت به صورت جهادی، با اندیشه و با فکر و استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی و سمن ها جریان هایی را رقم می زند که حاکمیت به تنهایی نمی تواند آن را انجام دهد.

اعتقاد دارم در راه کمک به مردم باید آرم ها را کنار بگذاریم و به آرمان ها توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز آموزش، توانمندسازی و اشتغال افراد آسیب دیده پایتخت

آغاز به کار مرکز آموزش، توانمندسازی و اشتغال افراد آسیب دیده پایتخت