مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-14اقتصادي

جابه جایی نزدیک به 972 هزار مسافر در پایانه های مسافری سمنان


رییس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: پایانه های مسافری استان سمنان در 10 ماه سال جاری با بیش از 145 هزار سفر در جابه جایی 972 هزار مسافر فعالیت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید عرفانی تبار، رییس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از پایش 10 ماه بخش حمل و نقل مسافری این استان خبر داد.

وی گفت: پایانه های مسافری استان سمنان در 10 ماه سال جاری با انجام 145 هزار و 61 سفر پذیرای نزدیک به 972 هزار مسافر بوده است.

رییس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: پایانه مرکز استان سمنان با جابه جایی 220 هزار مسافر به خارج استان یکی از پرترافیک ترین پایانه های استان است که نقش به سزایی در ساماندهی و حمل و نقل مسافر در استان دارد.

عرفانی تبار اضافه کرد: تقویت شبکه حمل و نقل مسافر با همکاری برندهای فعال در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت 887 دستگاه ناوگان مسافری در استان سمنان بیان کرد: نظارت های لازم از سوی کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بر نحوه عملکرد رانندگان و توقف ناوگان در محل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی نزدیک به 972 هزار مسافر در پایانه های مسافری سمنان

جابه جایی نزدیک به 972 هزار مسافر در پایانه های مسافری سمنان