مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:012023-02-14بين الملل

رژیم صهیونیستی به عرفات اعتماد نداشت و چند کانال مخفی مذاکره ایجاد کرد


یک روزنامه عبری زبان به بخشی از پشت پرده مذاکرات محرمانه ای پرداخت که به امضای توافقنامه اسلو در سال 1993 میان سازمان آزادی بخش فلسطین و رژیم صهیونیستی ختم شد.

- "رژیم صهیونیستی به عرفات اعتماد نداشت و چند کانال مخفی مذاکره ایجاد کرد" یک روزنامه عبری زبان به بخشی از پشت پرده مذاکرات محرمانه ای پرداخت که به امضای توافقنامه اسلو در سال 1993 میان سازمان آزادی بخش فلسطین و رژیم صهیونیستی ختم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی 21، روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی به قلم عوفر ادیرت نوشت، شیمون پرز، وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی یاسر عرفات، رهبر فقید سازمان آزادی بخش فلسطین را روباه خواند و ضمن ابراز نگرانی نسبت به اینکه عرفات جدی نیست، گفت، آیا می توان به او اعتماد کرد؟ نگرانی و سردرگمی اسراییل به نوشته هاآرتص، اوری سبیر، مدیرکل وقت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بر این باور بود که عرفات عجیب، مضحک و غیرواقعی است.

همچنین این روزنامه عبری زبان نوشت، اسناد تاریخی تازه کشف شده از آرشیو اسراییل آنچه پشت پرده مذاکرات محرمانه سه سال قبل مسؤولان وزارت خارجه اسراییل و نمایندگان سازمان آزادی بخش را که به امضای توافقنامه اسلو در 13 سپتامبر 1993 و دست دادن مشهور عرفات با اسحاق رابین، نخست وزیر وقت اسراییل در کاخ سفید ختم شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به عرفات اعتماد نداشت و چند کانال مخفی مذاکره ایجاد کرد

رژیم صهیونیستی به عرفات اعتماد نداشت و چند کانال مخفی مذاکره ایجاد کرد