مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-14سياسي

ارتش آماده مشارکت در بازسازی منازل در مناطق زلزله خوی است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اعلام آمادگی برای مشارکت ارتش در بازسازی منازل مردم مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای تأمین شهرستان خوی اظهار کرد: آنچه که طی بازدیدی که انجام گرفت و آنچه که دوستان استانداری گزارش دادند کارهای بسیاری خوبی در این منطقه در حوزه امدادرسانی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به زلزله مهیب در ترکیه و سوریه افزود: در کشورهای همجوار ما ترکیه و سوریه شاهد زلزله بودیم و آنچه بنده تا دیروز در خبرها شنیدم آن بود که در برخی از شهرهای زلزله زده هنوز نیروی کمکی نرسیده است و این مایه تأسف است.

سرتیپ حیدری تصریح کرد: اینجاست که انسان وقتی مقایسه می کند نحوه کمک رسانی و حضور مسئولین در صحنه را با کشور خودمان انصافاً به این نتیجه می رسد که باید قدر مسئولین جمهوری اسلامی را دانست که از دقایق اولیه زلزله در مناطق زلزله زده حاضر شدند و به امداد رسانی پرداختند.

وی عنوان کرد: شما ببینید ریاست جمهور، ریاست مجلس، فرمانده کل سپاه پاسداران همگی در این مناطق حضور یافته و مشکلات را از نزدیک پیگیری کردند که اینها ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آماده مشارکت در بازسازی منازل در مناطق زلزله خوی است

ارتش آماده مشارکت در بازسازی منازل در مناطق زلزله خوی است