مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-14سياسي

مسئولان باید سهم خود را در انقلاب ایفا کنند


مسئولان این نظام باید با استمرار کارهای خوب، شفاف سازی و داشتن طرح های کوتاه مدت و بلند مدت برای آینده سهم خود را در این انقلاب ایفا کنند.

- ایسنا/قم رییس شورای زکات استان قم گفت: مسئولان این نظام باید با استمرار کارهای خوب، شفاف سازی و داشتن طرح های کوتاه مدت و بلند مدت برای آینده سهم خود را در این انقلاب ایفا کنند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی رییس شورای زکات استان قم امروز 25 بهمن ماه در آیین اختتامیه جشنواره علمی، ترویجی و تاریخی زکات استان قم که با حضور، آیت الله کازرونی عضو و رییس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره)، مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، ائمه جمعه استان قم و جمعی از مدیران استانی با قرائت پیام آیت الله نوری همدانی امروز 25 بهمن ماه در مرکز فرهنگی معصومیه قم برگزار شد، با بیان اینکه هر سال در دهه فجر باید همه آورده های خود در طول سال را جمع بندی و تبیین کنیم، اظهار کرد: یک جامعه پویا، با انگیزه، مؤمن، صالح و منتظر حرف برای گفتن دارد و هر سال آورده های جدیدی دارد که باید گزارش داده شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حرکتی را به اذن خدا شروع کردند، گفت: این انقلاب به صورت تصافی به پیروزی نرسید بلکه امام این جریان را ایجاد کردند و بر اساس آموزه های دینی با ظالمان و مفسدان به مبارزه پرداختند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید سهم خود را در انقلاب ایفا کنند

مسئولان باید سهم خود را در انقلاب ایفا کنند