مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-14سياسي

آغاز طرح ضربتی مقابله با سرقت با رمز یا رسول الله در اهواز


فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه طرح عملیاتی مقابله با سرقت گفت: شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای در دستور کار پلیس خوزستان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در بیان جزییات طرح عملیاتی مقابله با سرقت اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی پلیس، پاسخگویی به موقع و بهنگام به مطالبات مردمی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با استعانت از خداوند متعال و در اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت را در سطح کلانشهر اهواز با رمز یا رسول الله و با استفاده از توان واحد های عملیاتی و با محوریت پلیس آگاهی از امروز آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ان شاالله ما تلاش خواهیم کرد که با شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای بتوانیم یک امنیت و آرامش خوبی را در سطح استان خوزستان و خاصه در کلانشهر اهواز رقم بزنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که امنیت مردم خوب و عزیز ما خط قرمز پلیس محسوب می شود لذا پلیس در این طرح با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که به هر صورت بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ضربتی مقابله با سرقت با رمز یا رسول الله در اهواز

آغاز طرح ضربتی مقابله با سرقت با رمز یا رسول الله در اهواز