مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 19:062023-02-14سياسي

رییس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور: استقامت جمعی در کارهای تبلیغی امری ضروری است


حجت الاسلام والمسلمین بابا خانی در جمع مدیران رسانه ای هیئات و تشکل ها ی دینی پهنه جنوب غرب کشور: در کارهای تبلیغی استقامت جمعی لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دوره معرفت و مهارت هیأت و تشکل های دینی در آوردگاه تمدنی ویژه مدیران هیآت مذهبی، مدیران بخش نوجوان هیأت، مدیران رسانه هیأت و مدیران بخش خواهران هیأت، با حضور اساتید توانمند علمی و تجربی برجسته کشور ویژه استان های پهنه اول فارس، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، خوزستان و بوشهر از 25 تا 28 بهمن جاری در شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در جمع مدیران رسانه ای تشکل های پهنه جنوب غرب کشور ضمن اشاره به ضرورت برگزاری دوره های مهارت فرهنگی و معرفتی اظهار داشت: هیئت و مسجد دو نهاد مقدس هستند که ساختار و محتوای آنها اعتبار دست ما نیست یک نهاد فرهنگی نازل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع در ادامه تصریح کرد: مسجد نقطه اتصال توحیدی مردم با حضرت پروردگار است و هیئت نقطه کانونی اتصال مردم با ولایت است و این دو نهاد مقدس سابقه ای به قدمت نبوت و ولایت دارند.

در ادامه رییس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور اظهار داشت: وقتی از کار تبلیغی صحبت می شود ذکر این روایت از پیامبر گرامی اسلام اهمیت والای این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور: استقامت جمعی در کارهای تبلیغی امری ضروری است

رییس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور: استقامت جمعی در کارهای تبلیغی امری ضروری است