مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-14سياسي

قبلا مجلس اختیاراتی را «می گرفت» اما امروز «می دهد»


غلامرضا نوری قزلجه رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: هیچ اقدام نظارتی در مجلس به نتیجه نمی رسد، چون رودربایستی سیاسی وجود دارد.

گاهی این اتفاق در نظام پارلمانی صورت می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، پس از تصمیمات مهم اقتصادی همچون حذف ارز ترجیحی، بسیاری منتظر بودند دولت سیزدهم شعارهای خود را محقق بخشد، اما نه تنها در بسیاری از بخش ها اوضاع بهبود نیافت بلکه وضعیت معیشت مردم بدتر شد.

بسیاری صاحب نظران بر این عقیده هستند دولت در همان شعارهای انتخاباتی خود باقی مانده است و با وجود اراده ی سید ابراهیم رییسی عزم جدی در رفع مشکلات در کابینه وی دیده نمی شود.

در این زمینه غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد و رییس فراکسیون مستقلین ولایی به خبرنگار جماران گفت: در اوایل باید به دولت سیزدهم فرصت داده می شد و بعد عملکرد را مورد قضاوت قرار می دادیم، اما امروز دولت باز هم فرصت دارد تا برخی مسائل را جبران کند و در این راستا مجلس هم به دولت کمک خواهد کرد؛ البته اگر خود دولت بخواهد، زیرا برای حمایت باید ظرفیتی ایجاد شود.

دولت باید در بحث مدیریت منابع انسانی در سطوح بالاتر تجدیدنظر کند، چرا که در بخشی از سطوح فرصت برای جبران عقب افتادگی ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبلا مجلس اختیاراتی را «می گرفت» اما امروز «می دهد»

قبلا مجلس اختیاراتی را «می گرفت» اما امروز «می دهد»