مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 19:272023-02-14اقتصادي

سهم اشتغال امسال سنندج 102 درصد تحقق یافت


فرماندار سنندج ضمن گلایه از برخی بانک ها در زمینه عدم جذب اعتبارات اشتغالزایی، از تحقق 102 درصدی سهم این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری در جلسه هماهنگی برگزاری جشن اشتغال شهرستان های استان اظهار داشت: از ابتدای دولت دو دغدغه مهم استاندار اشتغال و مسکن بود که در دو حوزه موفقیت های زیادی که با کاری جهادی صورت گرفت اما کماکان باید همچنان مسکن و اشتغال دو اولویت اصلی استان باشد.

فرماندار سنندج افزود: تعهد اشتغال سنندج به عنوان مرکز استان در سطح کشور آمار قابل توجهی بود و حتی تحقق اشتغال در این شهرستان از برخی استان های دیگر بیشتر بود که این مهم با کار تیمی و همراهی ادارات محقق شد.

وی با بیان اینکه همچنان اشتغال را به عنوان اولویت اصلی دنبال می کنیم، خاطر نشان کرد: بیشترین سهم اشتغال در شهرستان سنندج مربوط به کمیته امداد، اداره تعاون،کار و رفاه، بهزیستی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و بنیاد برکت بود و عملکرد بسیار بالایی داشتند.

عسکری معرفی و شناخت ظرفیت ها در همایش اشتغال استان فرصتی مناسب دانست و گفت: باید تمرکز ویژه ای در روستاها داشته باشیم و اگر بتوانیم اقتصاد و اشتغال را سمت روستا ببریم، بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی شهری نیز مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اشتغال امسال سنندج 102 درصد تحقق یافت

سهم اشتغال امسال سنندج 102 درصد تحقق یافت