مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-14بين الملل

تقویت دوستی با اژدها!


اقتصاد ایران که در سال های گذشته تحت تاثیر تحریم های امریکا با محدویت های بین المللی مواجه شده، توانسته به شکل همزمان روابط راهبردی خود با دیگر کشورها را تقویت کند و پس از روسیه، - اقتصاد ایران که در سال های گذشته تحت تاثیر تحریم های امریکا با محدویت های بین المللی مواجه شده، توانسته به شکل همزمان روابط راهبردی خود با دیگر کشورها را تقویت کند و پس از روسیه، حالا نوبت به چین رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همانطور که از ماه های ابتدایی دولت بر آن تاکید شده بود، ایران منتظر طرف های غربی نمی ماند و همزمان روابط اقتصادی خود را تقویب خواهد کرد.

پس از عضویت نهایی ایران در اوراسیا و شانگهای، حالا با حضور رییس جمهور در چین، دیگر اولویت های اقتصادی دو کشور نیز به شکل همزمان در این دیدار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چهره روز: ابراهیم رییسی با آغاز سفر رییسی به چین، او مورد استقبال رسمی رییس جمهور چین قرار گرفت و پس از آن دو طرف نشست های مشترک خود را آغاز کردند، نشست هایی که بخش مهمی از آن حول محور مسائل اقتصادی قرار خواهد گرفت.

چین در سال های گذشته شریک اصلی تجاری ایران بوده است و این موضوع را سخنگوی سابق گمرک بر اساس آمار و ارقام تشریح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دوستی با اژدها!

تقویت دوستی با اژدها!