مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-14بين الملل

کمک های هلال احمر ایران را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد


رییس جمعیت هلال احمر ترکیه از کمک ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک های دولت و هلال احمر ایران به زلزله زدگان ترکیه را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کرم کینیک رییس جمعیت هلال احمر ترکیه در دیدار با رییس هلال احمر کشورمان اظهار کرد: از کمک های خیلی سریع هلال احمر ایران که جزو اولین کشورهای حاضر در مناطق زلزله زده ترکیه بود، قدردانی می کنم.

کینیک در ادامه خاطرنشان کرد: ایران و ترکیه از نزدیکترین کشورها و همسایه ها و جمعیت های هلال احمر ایران و ترکیه نیز هر دو عضو نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر هستند.

هر زمان که مردم دو کشور، تحت فشار باشند، ما با یک تلفن و در کمترین زمان به کمک هم می آییم.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر ایران از قوی ترین و برترین جمعیت های ملی عضو فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است، افزود: سرعت عمل هلال احمر ایران در امدادرسانی به زلزله زدگان ترکیه بسیار بالا بود و این جمعیت در کشف پیکر رییس جمعیت هلال احمر ترکیه با بیان اینکه هلال احمر ایران، کمک های خیلی خوبی برای مناطق زلزله زده ترکیه ارسال کرده است، افزود: ما هر زمان و هرلحظه که مشکلی داشتیم، ایران را در کنار خود احساس کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های هلال احمر ایران را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد

کمک های هلال احمر ایران را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد