مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-14سياسي

بهره برداری از 56 میلیارد ریال پروژه عمرانی و مکمل در روستای امیرآباد اراضی محلات


بهره برداری از 7 پروژه عمرانی و مکمل با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال در روستای امیرآباد اراضی محلات انجام شد.

- ایسنا/مرکزی بهره برداری از 7 پروژه عمرانی و مکمل با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال در روستای امیرآباد اراضی محلات انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 25 بهمن ماه با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری محلات، بخشدار مرکزی و جمعی از مستولان شهری، پروژه های عمرانی روستای امیرآباد شهرستان محلات به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل 14 هزار متر آسفالت با اعتبار 30 میلیارد ریال، 1000 متر جدول گذاری با اعتبار 10 میلیارد ریال، احداث 700 متر جوی کشاورزی با اعتبار یک میلیارد ریال و احداث 400 متر روشنایی معابر با اعتبار 4 میلیارد ریال است.

همچنین 3 پروژه مکمل شامل دیوار ساحلی با اعتبار یک میلیارد ریال، آزادسازی معابر با اعتبار 500 میلیون ریال و زیرسازی 16 هزار متر مربع معبر با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه های این روستا بوده است.

دکتر علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این روستا، کارهای بسیار زیادی انجام شده و کارهای بسیاری نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: در برهه ای، مردم این روستا تقاضای یک خط تلفن داشتند اما اکنون شاهد اقدامات بسیار انجام شده در این حوزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 56 میلیارد ریال پروژه عمرانی و مکمل در روستای امیرآباد اراضی محلات

بهره برداری از 56 میلیارد ریال پروژه عمرانی و مکمل در روستای امیرآباد اراضی محلات