مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-14سياسي

تورم آسیب های اجتماعی یک زنگ هشدار است


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: متأسفانه ما در کف جامعه شاهد تورم آسیب های اجتماعی هستیم و این یک زنگ هشدار و نشان از ضعف در عملکرد دستگاه های مسئول دارد.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: برای کنترل آسیب های اجتماعی باید تمرکز را بر مقوله پیشگیری گذاشت و دستگاه ها باید در انجام فعالیت های خود همانند حلقه های یک زنجیر به هم متصل عمل کنند و مدیران می بایست به نحوی اقدام کنند تا در عالم خارج هم نتایج اقدامات آنان ملموس، مشهود و منتج به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی باشد و صرفاً به ارائه آمار اکتفاء نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ علی فولیان در جلسه ای که به منظور هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: یکی از مهمترین موضوعات در حوزه مسائل اجتماعی، سیاستگذاری، برنامه ریزی صحیح و اقدام است و همه ما شرکای اجتماعی هستیم و باید با یک رویکرد اجتماع محور در برنامه های پیشگیری از آسیب ها عمل کنیم.

فولیان ادامه داد: در حوزه کنترل، کاهش و مبارزه با آسیب های اجتماعی 22 دستگاه در استان وظیفه دارند که متأسفانه آنطور که باید در هدف گذاری، برنامه ریزی و اجرای برنامه های عملیاتی هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم آسیب های اجتماعی یک زنگ هشدار است

تورم آسیب های اجتماعی یک زنگ هشدار است