مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-14بين الملل

مرکز مطالعات اسراییل: بزرگترین تهدید برای تل آویو، در جبهه شمالی است


گروهی از پژوهشگران مرکز مطالعات «امنیت ملی» وابسته به دانشگاه تل آویو در گزارشی عنوان کردند، بزرگترین تهدید نظامی برای اسراییل در جبهه شمالی اعم از لبنان، - گروهی از پژوهشگران مرکز مطالعات امنیت ملی وابسته به دانشگاه تل آویو در گزارشی عنوان کردند، بزرگترین تهدید نظامی برای اسراییل در جبهه شمالی اعم از لبنان، سوریه و همه بازیگران سیاسی و غیرسیاسی حاضر در این منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، این مرکز با همکاری جمعی از پژوهشگران خود طی گزارشی، ارزیابی استراتژیک خود را برای سال جدید منتشر کرد.

آنها در بخش مربوط به جبهه شمالی می گویند، تحلیل این جبهه به ویژه در خصوص فعالیت نظامی نیاز به نگاهی همه جانبه دارد و در عین حال هر یک از کشورها به ویژه در ابعاد مدنی (اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک) باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرند.

از این منظر، آنها معتقدند که منطق جامع در قلب نبرد نظامی ایران و حزب الله قرار دارد و شامل تلاش برای تقویت قدرت از طریق صنایع داخلی و انتقال تسلیحات از سوریه به لبنان است.

آنها در ارزیابی خود می گویند، در مواقع اضطراری و برای منحرف کردن تمرکز رژیم صهیونیستی، در کنار نیروهایی در سوریه که تجهیزات نظامی و اطلاعات را در اختیار جبهه لبنان قرار می دهند، این نبرد توسط نیروهای نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مطالعات اسراییل: بزرگترین تهدید برای تل آویو، در جبهه شمالی است

مرکز مطالعات اسراییل: بزرگترین تهدید برای تل آویو، در جبهه شمالی است