مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-14فرهنگي

هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می کشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می کشد و به کمک فیلم می تواند همان پیام را هم در تاریخ و ذهن ها ثبت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جانثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه سینما اظهار کرد: محمد علی کشاورز و اوکاسیا نمونه هایی از هنرمندان استان اصفهان هستند.

وی افزود: هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می کشد و برای انتقال پیامی به نسل دیگر ممکن است ساعت ها و روزهای بسیاری لازم باشد اما هنرمند به کمک فیلم می تواند همان پیام را هم در تاریخ و ذهن ها ثبت کند.

جانثاری ضمن اشاره به هنر تراز جامعه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در فیلم شیار 143 خانم زارعی زندگی یک مادر شهید را به تصویر می کشد و اگر کسی کوچکترین اطلاعاتی از این جامعه ایثارگر داشته باشد با صحنه های این فیلم گریه می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: هرچند که در فیلم ها واقعیت و تخیل در کنار هم قرار می گیرد اما به دلیل ترسیم زیبای فیلم ها مخاطب متأثر می شود و این نشان دهنده هنر هنرمندان ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می کشد

هنرمند عصاره فضائل یک جامعه را به تصویر می کشد