مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 23:442023-02-14اقتصادي

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری 198 هزار میلیارد تومانی در یزد


استاندار یزد با اشاره به ضرورت بررسی دقیق طرح های توسعه ای در این استان، گفت: بعد از سفر رییس جمهور به استان یزد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری 198 هزار میلیاردی در استان یزد اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان، مهران فاطمی در نخستین نشست شورای هماهنگی اقتصادی استان یزد که با هدف توجه ویژه به رویکردهای کلان اقتصادی تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش های استان، بخش اقتصادی است که برای توسعه آن باید برنامه ریزی کلان داشته باشیم و شورای عالی هماهنگی اقتصادی به منظور هماهنگی های بین بخشی و فرابخشی ایجاد شد.

وی افزود: قرار است در این شورا که جلسات آن به صورت هفتگی برگزار می شود، پایش وضعیت شاخص های کلان اقتصادی استان، وضعیت سرمایه گذاری، موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار مورد بحث قرار گیرد و محوریت آن سند یزد نوین باشد.

استاندار یزد از اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری 198 هزار میلیارد تومانی در این استان از سوی سرمایه گذاران پس از سفر دیماه گذشته رییس جمهور به این استان خبر داد و گفت: باید این سرمایه گذاری، طرح به طرح بررسی شده تا به تسهیل روند آن کمک شود.

فاطمی تصریح کرد: در راستای برگزاری جلسات شورا، هیئت اندیشه ورز اقتصادی از صاحب نظران اقتصادی هم شکل خواهد گرفت تا مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری 198 هزار میلیارد تومانی در یزد

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری 198 هزار میلیارد تومانی در یزد