مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 03:112023-02-14اقتصادي

امسال چه میزان نهاده دامی از بندرامام وارد کشور شد؟


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از واردات بیش از چهار میلیون و 600 تن نهاده دامی به وسیله 71 فروند کشتی اقیانوس پیما به کشور خبر داد و گفت: 7 فروند کشتی حامل نهاده های دامی در لنگرگاه مجتمع بندری امام خمینی در انتظار تخلیه هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از واردات بیش از چهار میلیون و 600 تن نهاده دامی به وسیله 71 فروند کشتی اقیانوس پیما به کشور خبر داد و گفت: 7 فروند کشتی حامل نهاده های دامی در لنگرگاه مجتمع بندری امام خمینی در انتظار تخلیه هستند.

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 71 فروند کشتی اقیانوس پیما بیش از چهار میلیون و 600 تن نهاده دامی را داخل کشور وارد کرده اند.

وی افزود: این میزان نهاده دامی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور خریداری شده و به وسیله این کشتی های اقیانوس پیما وارد کشور و در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از این میزان نهاده دامی تخلیه شده در بندر امام، 3 میلیون و 600 هزار تن نهاده دامی به وسیله کامیون و قطار باری به سایر نقاط کشور ارسال و بقیه آن نیز در حال حمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال چه میزان نهاده دامی از بندرامام وارد کشور شد؟

امسال چه میزان نهاده دامی از بندرامام وارد کشور شد؟