مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 05:152023-02-15پزشكي

علائم «سرطان» در کودکان / برنامه وزارت بهداشت برای تشخیص زودهنگام این سرطان ها


رییس اداره کنترل و مقابله با سرطان وزارت بهداشت با اشاره به شایع ترین سرطان های کودکان، درباره برنامه این وزارتخانه در زمینه ادغام تشخیص زودهنگام سرطان های کودکان در نظام شبکه بهداشتی و درمانی ، - علائم سرطان در کودکان / برنامه وزارت بهداشت برای تشخیص زودهنگام این سرطان ها رییس اداره کنترل و مقابله با سرطان وزارت بهداشت با اشاره به شایع ترین سرطان های کودکان، درباره برنامه این وزارتخانه در زمینه ادغام تشخیص زودهنگام سرطان های کودکان در نظام شبکه بهداشتی و درمانی ، توضیح داد.

دکتر لیلا مودب شعار در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت سرطان کودکان در ایران، گفت: حدود دو درصد سرطان ها، در سنین کودکی ایجاد می شوند.

طبق ابلاغیه وزارت بهداشت، افراد تا 18 سالگی به عنوان کودکان در نظر گرفته می شوند و تلاش می شود که خدمت رسانی متناسب با نیازهای خاص کودکان و نوجوانان برای آنها فراهم شود.

برنامه ادغام تشخیص زودهنگام سرطان های کودکان در نظام شبکه بهداشتی و درمانی وی درباره برنامه های وزارت بهداشت در زمینه پیشگیری، تشخیص به موقع و درمان سرطان های کودکان، گفت: برنامه ادغام تشخیص زودهنگام سرطان های کودکان در نظام شبکه بهداشتی و درمانی با هدف ایجاد امکان و توانمندی شناسایی علائم مشکوک سرطان کودکان توسط پزشک خانواده و پزشک عمومی و در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم «سرطان» در کودکان / برنامه وزارت بهداشت برای تشخیص زودهنگام این سرطان ها

علائم «سرطان» در کودکان / برنامه وزارت بهداشت برای تشخیص زودهنگام این سرطان ها