مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 05:552023-02-15بين الملل

بولسونارو به برزیل باز می گردد


بولسونارو می گوید قصد دارد در ماه مارس برای رهبری مخالفان به برزیل بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک؛ ژایر بولسونارو، رییس جمهور سابق برزیل، اعلام کرد که قصد دارد در ماه مارس یعنی تا کمتر از یک ماه دیگر به برزیل بازگردد و مخالفان سیاسی علیه رییس جمهور فعلی لوییز ایناسیو لولا داسیلوا را رهبری کند.

بولسونارو همچنین گفته با بازگشت به برزیل از خود در برابر اتهامات تحریک معترضان به حملات ژانویه در کنگره و ساختمان های دولتی دفاع خواهد کرد.

بولسونارو در گفتگویی اظهار داشت: جنبش راست نمرده است و زنده خواهد ماند… باخت بخشی از روند انتخابات است… من نمی گویم تقلب صورت گرفت، اما این روند مغرضانه بود.

رییس جمهور سابق برزیل همچنین گفت که او از هر گونه تخلفی بی گناه است و از تحقیقات در مورد حملات به ساختمان های دولتی در برزیل در ژانویه استقبال کرد.

او در ارتباط گفت: من حتی آنجا نبودم و آنها می خواهند اتهامات را به من سنجاق کنند! رییس جمهور سابق به رسانه ها گفت که در آن زمان حملات را محکوم کرد و بسیار اشتباه است که این حملات را تلاشی برای سرنگونی دولت لولا بدانیم.

او در این باره اظهار کرد: کودتا؟ کدام کودتا؟ فرمانده کجا بود؟ نیروها کجا بودند، بمب ها کجا بودند؟ بولسونارو همچنین گفت که هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری مجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولسونارو به برزیل باز می گردد

بولسونارو به برزیل باز می گردد