مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:052023-02-15بين الملل

عملکرد پهپاد رادارگریز چین چگونه است؟


در آسمان جنوب غربی چین، گروهی از محققان در حال آزمایش طرح بال جدیدی هستند که به گفته آنها می تواند به هواپیماهای بدون سرنشین کمک کند تا بهتر از چنگ رادار فرار کنند.

- در آسمان جنوب غربی چین، گروهی از محققان در حال آزمایش طرح بال جدیدی هستند که به گفته آنها می تواند به هواپیماهای بدون سرنشین کمک کند تا بهتر از چنگ رادار فرار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سوت چاینامورنینگ پست، به گفته محققان این پهپاد که دم ندارد، به نظر می رسد نسخه کوچک شده بمب افکن B2 Spirit نیروی هوایی ایالات متحده باشد و می تواند بدون استفاده از بالابر، شَهپَر یا برآافزا(قطعات متحرک لولایی معروف به دم بالابر که به کنترل پرواز کمک می کند) پرواز کند.

دانشمندان در این مقاله گفتند که طی یک پرواز آزمایشی، هواپیمای بدون سرنشین بالا رفت، چرخید و با مهار هوای فشرده داخل موتور جت و در حالی که دم بالابرهای هواپیما در جای خود قفل شده بودند، به طور کامل با بی تعادلی ناشی از تلاطم سازگار شد.

به گفته محققان جریان هوای پرسرعت که توسط دستگاهی به نام محرک/فعال کننده, جمع آوری و توزیع می شد، یک لایه هوای قدرتمند اما با دقت کالیبره شده در اطراف بال های هواپیمای بدون سرنشین تشکیل داد که این امر به هواپیما اجازه می داد به همان اندازه هواپیماهایی که از قطعات مکانیکی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد پهپاد رادارگریز چین چگونه است؟

عملکرد پهپاد رادارگریز چین چگونه است؟