مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-15اقتصادي

594 میلیارد ریال در پروژه های مخابراتی کردستان سرمایه گذاری شد


در پنج ماه گذشته 594 میلیارد ریال برای اجرای 94 پروژه مخابراتی در استان سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی به منظور توسعه و بهبود سطح کمی و کیفی سرویس ها و محصولات مخابراتی اظهار کرد: 594 میلیارد ریال برای اجرای 94 پروژه مخابراتی در استان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل توسعه سوییچ تلفن ثابت، ADSL و VDSL، اجرای فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH و ارتباطات سیار است.

وی با بیان اینکه برای توسعه سوییچ تلفن ثابت، ADSL و VDSL در نقاط شهری و روستایی استان 9 میلیارد و 348 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: برای اجرای پروژه های تعویض سوییچ های قدیمی، حذف کابل اقماری و ایجاد مراکز جدید مخابراتی در شهرستان های بیجار، قروه، کامیاران، مریوان، سنندج و سروآباد 11 میلیارد و 232 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به ایجاد شبکه و توسعه زیرساخت های فیبرنوری در استان با هدف ارتقای کیفیت سرویس ها و خدمات مخابراتی مبتنی بر فیبر نوری اشاره کرد و گفت: بیش از 95 کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی شهرستان های بانه، دیواندره، سقز، سنندج، قروه و مریوان با سرمایه گذاری 142 میلیارد و 668 میلیون ریال اجرا و کابل کشی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

594 میلیارد ریال در پروژه های مخابراتی کردستان سرمایه گذاری شد

594 میلیارد ریال در پروژه های مخابراتی کردستان سرمایه گذاری شد