مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-15اقتصادي

امیدها برای ساخت پردیس سینما پیروزی کرمانشاه جان گرفت


رییس حوزه هنری استان کرمانشاه از امضای تفاهم نامه ساخت پردیس سینما پیروزی با سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.

- امیدها برای ساخت پردیس سینما "پیروزی" کرمانشاه جان گرفت ایسنا/کرمانشاه رییس حوزه هنری استان کرمانشاه از امضای تفاهم نامه ساخت پردیس سینما پیروزی با سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.

افشین آزادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه گفت: انعقاد تفاهم نامه گام اول در اجرای این پروژه است و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک این تفاهم نامه را به قرارداد تبدیل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در بخش حقوقی کار هستیم و مواردی مانند تعیین سهم آورده هریک از طرفین و حق و حقوق آنها و اینکه چه میزان از پروژه فرهنگی و یا تجاری باشد و.

در حال بررسی است.

آزادی گفت: پس از انجام این مراحل وارد مرحله عقد قرارداد خواهیم شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال قرارداد ساخت پروژه را منعقد کنیم.

وی افزود: در صورت انعقاد قرارداد، اخذ مجوزها از ابتدای سال آینده در دستورکار قرار خواهد گرفت و امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه بتوانیم هرچه سریعتر مجوزهای لازم را گرفته و کار اجرایی پروژه را شروع کنیم.

آزادی با اشاره به نیاز شدید کرمانشاه به ساخت یک پردیس سینمایی، گفت: استان دو میلیون نفری کرمانشاه فقط سه سینما دارد که هیچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدها برای ساخت پردیس سینما پیروزی کرمانشاه جان گرفت

امیدها برای ساخت پردیس سینما پیروزی کرمانشاه جان گرفت