مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:382023-02-15سياسي

انتقاد نماینده گچساران از علوم پزشکی/بیمارستان رجایی سر جای خود باقی می ماند


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از عدم همکاری مسئولان علوم پزشکی کهگبلویه و بویراحمد در خصوص پابرجا ماندن بیمارستان شهید رجایی گچساران گلایه مند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید ناصر حسینی پور در آیین عملیاتی شدن ارتقای شیفت پلی کلینیک تخصصی گچساران از دو شیفت به شبانه روزی اظهار کرد: مجلس و دولت در کنار هم برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش می کنند.

 وی بیان کرد: برای نیروی انسانی و تکمیل تجهیزات این مرکز تمام تلاش خود را خواهم کرد و هر جا نیاز به ورود نماینده مجلس داشت من به این موضوع ورود و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به اینکه مردم این دو شهرستان شایسته خدمات بهتری هستند، تصریح کرد: زمینی متعلق به تامین اجتماعی در آبگرمو وجود دارد که مسئولان مربوطه باید گزارش دقیق کارشناسی را در این خصوص به ما ارائه دهند، تا بتوانیم برای انجام کارها اقدامات لازم را اجرا کنیم.

حسینی پور گفت: با توجه به اینکه تخت های بیمارستان این شهرستان جوابگوی جمعیت این شهرستان می باشد به همین دلیل ساخت درمانگاه در این مکان غیرممکن است.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در گچساران باید جمعیت این شهرستان به حد ممکن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده گچساران از علوم پزشکی/بیمارستان رجایی سر جای خود باقی می ماند

انتقاد نماینده گچساران از علوم پزشکی/بیمارستان رجایی سر جای خود باقی می ماند