مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:282023-02-15اقتصادي

سهم ناچیز فارس از بودجه نفت و گاز و بومی گزینی / 3500 نیرو جذب وزارت نفت می شوند


10 سال است که نیرویی جذب این وزارتخانه نشده و بنا داریم از طریق سازمان سنجش و با برگزاری آزمون سراسری سه هزار و 500 نیرو جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن خجسته مهر در جریان سفر به استان فارس در نشست با مدیران نفت مناطق مرکزی و شرکت های تابعه بیان کرد: طرح های توسعه ای بیش از پنج سال به طول می انجامد و به همین خاطر در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم هیچ توسعه میدان گازی جدید در کشور نداشتیم افزود:  معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: در سال جاری و در برخی از روزها میزان تولید گاز از یک میلیارد مترمکعب هم گذشت که می توان گفت شرکت نفت مرکزی و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بیش از برنامه های توسعه ای حرکت کرده و سرعت توسعه آنها بیش از هر زمان دیگری بوده است و توجه به موضوعات کلان و توسعه این مولفه ها موجب شده تا شاهد جهش در حوزه نفت و گاز باشیم.

خجسته مهر با اشاره به همکاری مطلوب نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با این وزارتخانه، این همراهی را موجب تسریع در روند توسعه میادین گازی این استان دانست.

وی با بیان اینکه هزینه های اجرا و حفاری برخی از میدان های گازی سخت و طاقت فرسا است؛ تشریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که در صنعت شرکت ملی نفت ایران باید انجام شود، انتشار و اطلاع رسانی دقیق اقدامات در حوزه فعالیت ها و حوزه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز فارس از بودجه نفت و گاز و بومی گزینی / 3500 نیرو جذب وزارت نفت می شوند

سهم ناچیز فارس از بودجه نفت و گاز و بومی گزینی / 3500 نیرو جذب وزارت نفت می شوند