مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-15اجتماعي

ترافیک تهران در صبح چهارشنبه 26 بهمن چگونه بود؟


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارشی از وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح روز چهارشنبه را شرح داد.

- سرهنگ علی اصفر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک معابر تهران در صبح روز چهارشنبه، گفت: برابر گزارش های دریافتی از طریق مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین گزارش های دریافتی از ماموران مستقر در سطح معابر صبح امروز شاهد حجم بالای ترافیک صبحگاهی بودیم، به ویژه آنکه بارش برف در برخی از معابر شمالی سبب لغزندگی و کندی حرکت نیز شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت 6:30 صبح آغاز شد، گفت: براین اساس صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از حوالی جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از محدود بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق در محدوده بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه جناح هستیم.

شریفی ادامه داد: در بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید صدر در مسیر شرق به غرب از محدوده میدان نوبنیاد، بزرگراه شهید زین الدین در مسیرشرق به غرب از محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی و بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک تهران در صبح چهارشنبه 26 بهمن چگونه بود؟

ترافیک تهران در صبح چهارشنبه 26 بهمن چگونه بود؟