مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:582023-02-15حوادث

محکومانی که ملزم به خرید لوازم گرمایشی زلزله زدگان خوی شدند


رییس شعبه یک دادگاه انقلاب بیرجند گفت: دو نفر از محکومان مواد مخدر خراسان جنوبی ملزم به خرید لوازم گرمایشی برای زلزله زدگان خوی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد قاسمی رییس شعبه اول دادگاه انقلاب بیرجند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در پی محکومیت دو نفر که در زمینه مواد مخدر فعالیت داشتند دادگاه برای آن ها قرار تعلیق مراقبتی صادر و آن ها را ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان خوی کرد.

وی تصریح کرد: در یک پرونده فردی به اتهام نگهداری و در معرض فروش قرار دادن مواد مخدر دستگیر و پس از طی روند قانونی و اثبات جرم،با توجه به ادله موجود در پرونده تمام مجازات وی به مدت یک سال به حال تعلیق مراقبتی درآمد و محکوم ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای ارسال به مناطق زلزله زده خوی به مبلغ حداقل 100 میلیون ریال شد.

وی یادآور شد: در پرونده دیگر متهم به خرید، حمل و نگهداری مواد مخدر پس از دستگیری و طی روال قانونی مجرم شناخته شد که دادگاه با توجه به ادله موجود تمام مجازات او را به مدت 3 سال به حالت تعلیق مراقبتی درآورد و او باید وسایل گرمایشی به مبلغ 200میلیون ریال برای ارسال به مناطق زلزله زده خوی تهیه کند.

وی خاطرنشان کرد: محکومان باید بعد از خرید وسایل گرمایشی، آن ها را به هلال احمر خراسان جنوبی برای ارسال به مناطق زلز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومانی که ملزم به خرید لوازم گرمایشی زلزله زدگان خوی شدند

محکومانی که ملزم به خرید لوازم گرمایشی زلزله زدگان خوی شدند