مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:582023-02-15سياسي

نخبگان در مسیر حل مسائل آب قزوین نقش آفرین خواهند بود


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین در نشست تخصصی بهره وری آب در دشت قزوین با عنوان «فرصت ها و چالش های راه اندازی بازار رسمی آب» گفت: نخبگان در حل مسائل آب قزوین نقش آفرین خواهند بود.

- فرشاد پیله چی در نشست تخصصی بهره وری آب در دشت قزوین که با عنوان فرصت ها و چالش های راه اندازی بازار رسمی آب  و با حضور مسئولان، اساتید دانشگاهی، پژوهشگران، دانشجویان و صاحبنظران در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی قزوین به عنوان یک نهاد علمی و پیش رو علاوه بر رسالت های تخصصی خود، وظیفه ای در قبال ارتباط و تعامل دانش با صنعت دارد.

  وی افزود: در این راستا و نیز مردمی سازی پروژه های دولت سیزدهم، استاندار قزوین برای حل مسائل پیش روی قزوین با تأکید بر راه اندازی یک اندیشکده حکمرانی و اجماع نخبگانی در سطح استان مأموریتی بر دوش جهاد دانشگاهی گذاشته است.

  رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: تأسیس اندیشکده حکمرانی در استان نیازمند زیرساخت های مهمی است، که افزایش سطح اندیشه ورزی یکی از آن ها است.

در این راستا تلاش شد تا برای شروع کار یکی از دغدغه های اصلی استان که جزو نظام مسائل استان محسوب می شود، مورد پژوهش این اندیشکده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان در مسیر حل مسائل آب قزوین نقش آفرین خواهند بود

نخبگان در مسیر حل مسائل آب قزوین نقش آفرین خواهند بود