مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-15اقتصادي

ایجاد آشیانه و راه اندازی شرکت بیس هواپیمایی در اردبیل پیگیری می شود


استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ایجاد آشیانه و راه اندازی شرکت بیس هواپیمایی در اردبیل پیگیری می شود، گفت: لغو پروازهای استان اردبیل کاهش 90 درصدی داشته است و پروازهای روزانه فرودگاه پارس آباد نیز تا پایان سال برقرار خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ایجاد آشیانه و راه اندازی شرکت بیس هواپیمایی در اردبیل پیگیری می شود، گفت: لغو پروازهای استان اردبیل کاهش 90 درصدی داشته است و پروازهای روزانه فرودگاه پارس آباد نیز تا پایان سال برقرار خواهد شد.

سیدحامد عاملی شب گذشته در نشست با نایب رییس مجلس و معاونان وزیر راه وشهرسازی در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: در جهت ارتقای فرودگاه پارس آباد و سهولت حمل ونقل اهالی شمال استان اردبیل، تا پایان سال جاری، پروازهای روزانه تهران - پارس آباد برقرار خواهد شد و مشکلات سوخت گیری این فرودگاه هم با پیگیری های انجام شده برطرف می شود.

وی افزود: از سال گذشته با استانداردسازی فرودگاه اردبیل و نسب سیستم CAT2 در این فرودگاه، شاهد بهبود روند سرمایه گذاری ها در استان هستیم که این امر در راستای رونق اقتصادی منطقه بسیار موثر است.

استاندار اردبیل ادامه داد: تعداد لغو پروازهای فرودگاه اردبیل تا پایان آذر امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته، از 126 لغو پرواز به 17 لغو پرواز کاهش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آشیانه و راه اندازی شرکت بیس هواپیمایی در اردبیل پیگیری می شود

ایجاد آشیانه و راه اندازی شرکت بیس هواپیمایی در اردبیل پیگیری می شود