مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-15دانش

رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند راه اندازی می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای مهرماه 1402 رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بیرجند راه اندازی و پذیرش دانشجو خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای مهرماه 1402 رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بیرجند راه اندازی و پذیرش دانشجو خواهد داشت.

سید حسن هاشمی، سه شنبه شب 25 بهمن در اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری اختران هدایت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، گفت: جشنواره اختران هدایت مسابقه کتابخوانی در حوزه امامت و ولایت و انقلاب اسلامی ایران بود که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به شرکت 700 نفر از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در این جشنواره و تجلیل از 30 نفر، افزود: با توجه به بنیه قوی علمی اساتید این دانشگاه، اولین ایستگاه هوشمند زمینی بارورسازی ابرها با محوریت دانشگاه آزاد بیرجند در کوه های باقران راه اندازی شد که افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: واحد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز اقداماتی را در حوزه بتن و مکانیک شروع کرده و در آینده کارهای بزرگی را به سرانجام خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند راه اندازی می شود

رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند راه اندازی می شود