مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:212023-02-15بين الملل

اصرار اردوغان به معامله گازی با رژیم صهیونیستی


رجب طیب اردوغان طی دیدار با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا، بار دیگر پیشنهاد انتقال گاز این رژیم به اروپا از طریق ترکیه را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان سفر به ترکیه با مقام های ارشد این کشور شامل رییس جمهور دیدار و درباره موضوعات مختلف از قبیل روابط دوجانبه رایزنی کرد.

منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی خبر دادند که الی کوهن وزیر خارجه این رژیم بعد از دیدار با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای در آنکارا، با رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور هم دوجانبه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی کان ، رییس جمهور ترکیه در جریان دیدار دوجانبه با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره صدور گاز این رژیم به اروپا از طریق ترکیه گفت و گو کرد.

به روایت این رسانه، مقام های ارشد ترکیه شامل اردوغان و مولود چاووش اوغلو به الی کوهن گفتند: ما به همکاری در زمینه مسائل مرتبط به گاز علاقه مند هستیم.

ما امکاناتی داریم و می توانیم به شما کمک کنیم تا گاز (فلسطین اشغالی) را به اروپا صادر کنید .

کان و دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی خبر دادند که الی کوهن وزیر خارجه این رژیم در پاسخ به اظهارات مقام های ارشد ترکیه ای در آنکارا گفت: ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار اردوغان به معامله گازی با رژیم صهیونیستی

اصرار اردوغان به معامله گازی با رژیم صهیونیستی