مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-15سياسي

جوکار: مردم نباید علاوه بر بیماری، دغدغه تامین هزینه درمان داشته باشند


نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت راه اندازی درمانگاه های تخصصی در سطح محلات استان، گفت: مردم نباید در کنار مشکلات بیماری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جریان دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد به یک سری مشکلات بیمه و نسخه الکترونیکی و طرح های مدیریت درمانی در استان اشاره و اظهار کرد: ما باید در حوزه ارائه خدمات تامین اجتماعی به استانداردهای جهانی برسیم اما در بین کشورهای منطقه در یک وضعیت مطلوبی در حوزه خدمات دهی قرار داریم.

وی افزود: جمعیتی که امروز تحت پوشش داریم جمعیت فراوانی است و استان ما از نظر تحت پوشش تامین اجتماعی از بالاترین درصدها در سطح کشور برخوردار بوده و خدماتی خوبی هم به افراد تحت پوشش ارائه می دهد.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه هدفی که خدمات دریافت می کنند، جامعه کارگری و اداری هستند که نیاز به این خدمات دارند و باید این افراد را تکریم کنیم زیرا به نفع کشور در تمام زمینه ها است.

جوکار با بیان این که استان یزد دچار بیماری های مثل قند و سرطان است، تصریح کرد: بسیاری از مراجعه کنندگان به دفتر مشکلاتی برای تامین هزینه های درمانی خود دارند و باید به گونه ای عمل کنیم تا در کنار مشکلات درمانی، مسئله ای برای تامین هزینه های درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: مردم نباید علاوه بر بیماری، دغدغه تامین هزینه درمان داشته باشند

جوکار: مردم نباید علاوه بر بیماری، دغدغه تامین هزینه درمان داشته باشند