مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-15سياسي

موضوع جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود


موضوع جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسماعیل چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی در اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای با اشاره به مسائل اخیر رخ داده در کشور، گفت: برنامه ریزی دشمن برای ایجاد اغتشاشات در دانشگاه ها بود ولی در برابر این برنامه ریزی، اقدامات مناسبی در دانشگاه انجام گرفت و از ایجاد اغتشاشات بزرگ در دانشگاه ها جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه دشمن علی رغم برنامه ریزی دقیق، محاسبه دقیقی نداشت، افزود: مردم بار دیگر با حمایت از نظام و لبیک به مقام معظم رهبری پایبندی خود را به نظام نشان دادند.

چمنی با اشاره به حضور گسترده و کم سابقه مردم ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی به دشمنان بود.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه موضوع جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود، گفت: در حوادث اخیر برای افرادی که سهوا، ناخواسته و از روی ناآگاهی وارد اغتشاشات شدند باید روشنگری صورت گیرد تا در آغوش نظام مقدس جمهوری اسلامی بمانند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امن پور مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شمال غرب کشور نیز با اشاره به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود

موضوع جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود