مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-15پزشكي

پیش ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی آغاز شد


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز پیش ثبت نام بیمه تکمیلی برای دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی خبر داد و گفت: این بیمه درمانی تکمیلی در قالب تسهیلات در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر محمدی با اعلام این خبر افزود: بیمه درمانی تکمیلی یکی از شرکت های بیمه بدون در نظر گرفتن بیمه پایه در قالب تسهیلات از تاریخ اول بهمن 1401 به مدت 12 ماه شمسی برای دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده است.

محمدی با اشاره به اینکه این بیمه، بسته کاملی است که خدمات ناباروری و دندانپزشکی را نیز شامل می شود، افزود: این بیمه با سرانه ماهانه یک میلیون و 400 هزار ریال (140 هزار تومان) و با سهم بیمه گذار (فرانشیز) 30 درصد در قالب وام پرداخت می شود و بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل خواهد بود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص زمان ثبت نام تشریح کرد: دستورالعمل اجرایی به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دستیاران تخصصی و دانشجویان دکتری تخصصی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند می توانند نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی آغاز شد

پیش ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی آغاز شد