مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:162023-02-15سياسي

غفلت از نعمات و موقعیت ها تاوان سخت به دنبال دارد


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انسانی که غفلت بورزد همه چیز خود را از دست می دهد، گفت: غفلت از نعمات و موقعیت ها تاوان سخت به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی صبح چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به بی توجهی انسان و آثار منفی غفلت از دنیای پیرامون، نعمات و موقعیت هایی که پیش روی انسان قرار می گیرد، اظهار کرد: غفلت نسبت به دنیای آخرت از عمده ترین غفلت ها است و انسان با غفلت از آخرت در همین دنیا نیز با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به آثار منفی غفلت اشاره کرد و افزود: از دست رفتن بصیرت لازم، ناتوانی در شنیدن حقیقت و ضربه به روح و روان پاک انسان از جمله آثار منفی غفلت است که با تاوان سختی به دنبال دارد.

آیت الله فلاحتی غفلت را ضد بیداری دانست و تصریح کرد: انسانی که غفلت بورزد همه چیز خود را از دست می دهد.

امام جمعه رشت ادامه داد: در هر جا و مکانی نیاز داریم که توصیه و هشدار بشنویم و به کتاب سنت متوسل شویم تا بر اثر غفلت تاوان پس ندهیم.

وی با بیان اینکه بی توجهی و غفلت می تواند باعث سرنگونی انسان شود، اضافه کرد: یکی از دلایلی که خداوند متعال، عذاب های اخروی را متذکر شده این است که در رفتار انسان تأثیر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از نعمات و موقعیت ها تاوان سخت به دنبال دارد

غفلت از نعمات و موقعیت ها تاوان سخت به دنبال دارد