مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-15سياسي

دسترسی نامناسب 30 روستا به بزرگراه اهر- تبریز


نماینده اهر و هریس در مجلس از دسترسی نامناسب 30 روستا به بزرگراه اهر- تبریز انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محرم زاده صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی شهرستان های اهر و هریس با اشاره به این که راه های روستایی اهر و هریس از نظر برخورداری آسفالت از میانگین استانی پایین تر است، اظهار داشت: مسئولان باید حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را جبران کنند به عبارتی مسئولان موظف اند تا به حداقل انتظارات و مطالبات مردم پاسخ مثبت دهند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تسریع در احداث و آسفالت ریزی راه های روستایی، انتظار داریم تا پروژه های راه سازی به صورت پیمانی و امانی اجرا شود هرچند به دلیل اینکه رقم اعتبار پروژه ها پایین است پیمانکاران در مناقصه ها شرکت نمی کنند و حتی آسفالت ریزی راه برخی روستاها بیش از 10 بار مناقصه برگزار شده اما پیمانکاران شرکت نکردند.

اگر راهداری وظیفه زیرسازی طرح ها را بر عهده داشته و آسفالت ریزی را به پیمانکاران واگذار کنند بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.

وی از نیاز ضروری آسفالت ریزی 80 کیلومتر از راه های روستایی اهر و هریس خبر داد و گفت: امسال 30 کیلومتر از راه های روستایی اهر و 20 کیلومتر از راه های روستایی هریس آسفالت ریزی شده و در حال حاضر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی نامناسب 30 روستا به بزرگراه اهر- تبریز

دسترسی نامناسب 30 روستا به بزرگراه اهر- تبریز