مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-15حوادث

دستگیری 6 نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان دهلران


با تلاش پلیس تعداد 6 نفر از عاملان ناامنی، ایجاد رعب و وحشت در شهرستان دستگیر شده اند.

- ایلام-فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش پلیس تعداد 6 نفر از عاملان ناامنی، ایجاد رعب و وحشت در شهرستان دستگیر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای نا امن جلوه دادن شهرها و عدم همراهی مردم با آنان و نا امیدی ناشی از حضور شور انگیز مردم در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن شامگاه روز گذشته تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و ماموران انتظامی در میدان بسیج شهرستان دهلران کردند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر تیراندازی های صورت گرفته یکی از کارکنان خدمتگزار پلیس حین انجام وظیفه دچار مجروحیت از ناحیه پهلوی سمت چپ می شود.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل درمانی در سطح شهرستان در کوتاه ترین زمان مامور وظیفه شناس مودر مداوا قرار می گیر که هم اکنون حال وی رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: این افراد علاوه بر تیراندازی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم چند حلقه لاستیک فرسوده را آتش و اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت میدان مرکز شهر نیز نمودند که خوشبختانه به مردم عادی آسیبی وارد نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان دهلران

دستگیری 6 نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان دهلران