مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:362023-02-15بين الملل

محکومیت بین المللی افزایش سرکوب ها در تونس/ قیس سعید بازداشتی ها را متهم کرد


کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل افزایش سرکوب ها در تونس در پی بازداشت برخی چهره های سیاسی برجسته و دیگر افراد را محکوم کرد، در مقابل رییس جمهوری تونس برخی از افراد بازداشت شده را مسؤول کمبود غذا و افزایش قیمت ها در این کشور دانست.

- کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل افزایش سرکوب ها در تونس در پی بازداشت برخی چهره های سیاسی برجسته و دیگر افراد را محکوم کرد، در مقابل رییس جمهوری تونس برخی از افراد بازداشت شده را مسؤول کمبود غذا و افزایش قیمت ها در این کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، جریمی لورانس، سخنگوی فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در گفت وگوی مطبوعاتی کوتاهی در ژنو به نقل از او بابت سرکوب های روبه فزونی مخالفان سیاسی و جامعه مدنی تونس ابراز نگرانی و افزایش سرکوب ها در تونس در پی بازداشت برخی چهره های سیاسی برجسته و دیگر افراد را محکوم کرد.

سخنگوی فولکر تورک در ادامه گفت: ما همچنین از اینکه برخی از زندانی ها در دادگاه های نظامی به دلیل انتقادهایشان از دولت محکوم شدند، نگران هستیم و از مقامات این کشور می خواهیم محاکمه غیرنظامیان در دادگاه های نظامی را هرچه سریعتر متوقف کنند.

او در ادامه از مسؤولان تونسی خواست به استانداردهای رویه های قانونی و محاکمه عادلانه احترام گذاشته و تمامی کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت بین المللی افزایش سرکوب ها در تونس/ قیس سعید بازداشتی ها را متهم کرد

محکومیت بین المللی افزایش سرکوب ها در تونس/ قیس سعید بازداشتی ها را متهم کرد