مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-15سياسي

پاسخ تأمین اجتماعی نسبت به برداشت غیرقانونی از بودجه بنیاد شهید


سازمان تامین اجتماعی نسبت به موضوع برداشت غیرقانونی از بودجه بنیادشهید و مطالبات ایثارگران پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدتی پیش جمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر درباره نتایج غیر قابل جبران برداشت غیرقانونی و بدون هماهنگی از بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی سازمان تأمین اجتماعی که مختص امور معیشتی، اقتصادی و درمانی جامعه ایثارگری است، هشدار دادند.

در پاسخ به این موضوع سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و جامعه ایثارگران مورد توجه و تقدیر تمامی آحاد جامعه و نهادها و سازمان های خدمت رسان از جمله سازمان تأمین اجتماعی هستند.

لیکن از سوی دیگر وصول مطالبات حق بیمه مربوط به این عزیزان به جهت ایفای تعهدات این سازمان در قبال ایشان نیز در زمره وظایف سازمان تأمین اجتماعی است که عمل به آنها را می توان در راستای مسئولیت پذیری سازمانی و اعمال قوانین قلمداد کرد.

با این حال لازم به ذکر است که همه احکام مطالباتی پیش از صدور اجراییه به کارفرما ابلاغ و کارفرما از ماهیت و میزان بدهی مطلع می شو و در صورت عدم پرداخت، مطابق ماده (1) آیین نامه اجرایی ماده (50) قانون تأمین اجتماعی مطالبات سازمان تأمین اجتماعی بابت حق بیمه، خسارات تأخیر و جریمه های نقدی ناشی از اجرای قانون تأمین اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تأمین اجتماعی نسبت به برداشت غیرقانونی از بودجه بنیاد شهید

پاسخ تأمین اجتماعی نسبت به برداشت غیرقانونی از بودجه بنیاد شهید