مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:412023-02-15سياسي

تمام خانه های محله های محروم البرز از انشعابات موقت آب، برق و گاز برخوردار می شوند


نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر در استان، گفت: پیش از نیمه دوم سال 1400، استان فاقد اردوگاه ماده 16 بود ولی ظرف یک سال پنج اردوگاه ماده 16 فعال در البرز راه اندازی شد و عملیات اجرایی یک اردوگاه نیز در فردیس آغاز شده است.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر در استان، گفت: پیش از نیمه دوم سال 1400، استان فاقد اردوگاه ماده 16 بود ولی ظرف یک سال پنج اردوگاه ماده 16 فعال در البرز راه اندازی شد و عملیات اجرایی یک اردوگاه نیز در فردیس آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز چهارشنبه 26 بهمن ماه در استانداری برگزار شد، با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) ضمن اخذ گزارش در خصوص وضعیت و نیازهای محله های محروم اهری و پیک در شهرستان فردیس، گفت: شهرستان فردیس هشت محله کم برخوردار دارد که باید مورد توجه ویژه این قرارگاه و شورا و شهرداری مربوطه قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این محله ها حائز اهمیت است، عدم اختصاص انشعاب به خانه هایی که به صورت غیرمجاز و درون بافت ایجاد شده اند، است.

تمامی خانه های محله های محروم از انشعابات موقت آب، برق و گاز برخوردار می شوند عبداللهی گفت: فرماندار، شهردار و مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام خانه های محله های محروم البرز از انشعابات موقت آب، برق و گاز برخوردار می شوند

تمام خانه های محله های محروم البرز از انشعابات موقت آب، برق و گاز برخوردار می شوند