مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-15پزشكي

روند نزولی پیک هشتم کرونا در استان مرکزی/آنفلوانزا بیشترین مراجعین را دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک از روند نزولی پیک هشتم کرونا در استان مرکزی خبر داد و گفت: بیماری آنفلوانزا بیشترین مراجعین را به مراکز درمانی دارد.

- ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک از روند نزولی پیک هشتم کرونا در استان مرکزی خبر داد و گفت: بیماری آنفلوانزا بیشترین مراجعین را به مراکز درمانی دارد.

دکتر علی علیمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شرایط کرونایی در استان به حالت پایدار درآمده و نگران کننده نیست، اظهار کرد: از پیک جدید کرونا بدون بحران عبور کرده ایم.

آمار مبتلایان نزولی شده و از پیک هشتم کرونا با حداقل موارد ابتلا عبور کرده ایم، حتی مورد فوتی نیز به ثبت نرسیده و روند ابتلا سیر نزولی دارد.

معاون علوم پزشکی اراک در خصوص ابتلا به بیماری آنفلوانزا نیز گفت: با توجه به برودت هوا مراجعاتی وجود دارد، گرچه حال عمومی مراجعین مساعد بوده و میزان بستری بسیار محدود و جزیی است.

در حال حاضر مراجعاتی در ابتلا به این بیماری در مراکز درمانی، بخش خصوصی، مطب ها و بیمارستان امیرکبیر وجود دارد و سردی هوا موجب شده بیماری به حالت پایدار درنیاید، اما فرم بیماری به گونه ای است که شدید نبوده و خیلی نیاز به بستری و مراقبت ویژه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی پیک هشتم کرونا در استان مرکزی/آنفلوانزا بیشترین مراجعین را دارد

روند نزولی پیک هشتم کرونا در استان مرکزی/آنفلوانزا بیشترین مراجعین را دارد