مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:512023-02-15اقتصادي

وجود 220 هکتار جنگل دستکاشت در اسدآباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از وجود 220 هکتار جنگل دستکاشت در این شهرستان خبر داد و گفت: از این میزان 190 هکتار به جنگل دستکاشت گردنه اسدآباد و 30 هکتار به جنگل دستکاشت شهر آجین اختصاص دارد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از وجود 220 هکتار جنگل دستکاشت در این شهرستان خبر داد و گفت: از این میزان 190 هکتار به جنگل دستکاشت گردنه اسدآباد و 30 هکتار به جنگل دستکاشت شهر آجین اختصاص دارد.

بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان اسدآباد فاقد جنگل طبیعی است، افزود: پیش بینی می شود در هفته منابع طبیعی به منظور زراعت چوب 25 هزار اصله نهال صنوبر بین کشاورزان متقاضی شهرستان توزیع شود.

شاهمرادی با بیان اینکه براساس سیاست اداره کل منابع طبیعی استان امسال به کشت بذر جنگلی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: افرادی که دارای نهالستان خصوصی بوده و راغب به تولید نهال و قلمه باشند، اداره کل منابع طبیعی استان حاضر به عقد قرارداد با آنها خواهند بود.

وی با بیان اینکه متأسفانه نهالستان خصوصی در شهرستان اسدآباد نداریم، خاطرنشان کرد: در حدود 10 سال پیش یک مورد نهالستان خصوصی در روستای قمشانه اسدآباد وجود داشت که این نهالستان در زمینه خزانه قلمه صنوبر دارای فعالیت بود و بعد از آن کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 220 هکتار جنگل دستکاشت در اسدآباد

وجود 220 هکتار جنگل دستکاشت در اسدآباد