مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-15اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای اصفهان / دما 10 درجه سردتر می شود


سرپرست پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی تا ساعات اولیه فردا در استان فعال است و هواشناسی برای اکثر مناطق استان هشدار نارنجی صادر کرده است.

- لیلا امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارشی تا ساعات اولیه فردا در استان اصفهان فعال است، اظهار داشت: این سامانه به طور کامل تا فردا از استان خارج می شود و تا اواسط هفته آینده سامانه بارشی گزارش نشده است.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان اصفهان ابراز داشت: همچنین باید توجه داشت که کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوا در استان پیش بینی شده است.

سرپرست پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان گفت: به علت ماندگاری هوای سرد، یخبندان، لغزندگی، مه آلودگی و کاهش دید برای روزهای پنج شنبه و جمعه پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز بعدازظهر در اکثر نقاط استان به ویژه شرق، وزش باد شدید تا شدید پیش بینی می شود، اضافه کرد: وزش باد شدید احتمال کولاک برف، ریزش بهمن و کاهش دید را به دنبال دارد.

سرپرست پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان به کشاورزان و شهروندان هم توصیه کرد در مصرف حامل های انرژی هم مدیریت کرده و کنترل دمای گلخانه ها و مرغداری ها را در دستور کار قرار دهند و در ترددهای جاده ای هم احتیاط کرده و از هرگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای اصفهان / دما 10 درجه سردتر می شود

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای اصفهان / دما 10 درجه سردتر می شود