مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:062023-02-15اقتصادي

ایجاد 100 فرصت شغلی جدید با بهره برداری از چهار طرح تولیدی در ابرکوه


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: با بهره برداری از چهار پروژه تولیدی و خدماتی در شهرستان ابرکوه برای حدود 100 نفر از افراد جویای کار، - ناصر زارع، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: همزمان با ایام چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تعداد چهار پروژه تولیدی و خدماتی در شهرستان ابرکوه به بهره برداری رسید که به طور مستقیم و غیرمستقیم برای 97 نفر شغل ایجاد کرد.

وی افزود: شرکت تعاونی فدک تحریر ابرکوه در راستای تولید انواع کیف و لوازم التحریر با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی و بدون دریافت تسهیلات، برای 21 نفر به صورت مستقیم و برای شش نفر غیرمستقیم، فرصت شغلی ایجاد کرده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: شرکت تعاونی مهرآفرینان گلدشت فراغه نیز که در زمینه مدیریت منابع آب و ساخت استخرهای تنظیمی و اجرای آبیاری تحت فشار و سایر خدمات مهندسی کشاورزی فعالیت دارد، به طور مستقیم و غیرمستقیم برای 60 نفر فرصت شغلی فراهم کرده که سرمایه گذاری کلی این طرح نیز 150 میلیارد ریال است.

زارع همچنین از افتتاح یک کارگاه شال بافی با مجوز مستقل مشاغل خانگی خبر داد و اضافه کرد: سرمایه گذاری کلی این طرح دو و نیم میلیارد ریال است که در زمینه تولید شال، حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 100 فرصت شغلی جدید با بهره برداری از چهار طرح تولیدی در ابرکوه

ایجاد 100 فرصت شغلی جدید با بهره برداری از چهار طرح تولیدی در ابرکوه