مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-15سياسي

تدوین نظام حکمرانی داده در کشور


دو اقدام از مجموع اقدامات سند فضای مجازی طراحی دولت هوشمند و نظام حکمرانی داده است که به سازمان فناوری اطلاعات ایران از طریق وزارت ارتباطات واگذار شده است.

- رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: دو اقدام از مجموع اقدامات سند فضای مجازی طراحی دولت هوشمند و نظام حکمرانی داده است که به سازمان فناوری اطلاعات ایران از طریق وزارت ارتباطات واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، صبح امروز نشستی با حضور معاون وزیر ارتباطات، معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی، نمایندگان دستگاه ها و برخی خبرگان با هدف طراحی و تدوین نظام حکمرانی داده کشور برگزار شد.

در این نشست که در واقع نخستین جلسه کارگروه طراحی نظام حکمرانی داده به شمار می رفت، دکتر محمد خوانساری، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با مروری بر مقدمات طرح بیان داشت: سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در افق 1410 مصوب مرداد سال جاری در شورای عالی فضای مجازی به توصیف ارزش ها، چشم اندازها، اهداف و اقدامات کلان می پردازد.

این سند بر مبنای سایر اسناد راهبردی موجود در کشور، چشم انداز سایر کشورها در این حوزه، تحلیل وضع موجود و مطلوب و تحلیل اسناد بالادستی با همکاری دستگاه های مربوطه و نیز دانشگاه ها تهیه شده است و به عبارت دیگر، سندی است که چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نظام حکمرانی داده در کشور

تدوین نظام حکمرانی داده در کشور