مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:142023-02-15ورزشي

پیگیری کسب امتیاز یک تیم لیگ دسته2 فوتبال/ فوتبال زنجان نیازمند نگاهی همگانی است


رییس هیأت فوتبال استان زنجان از پیگیری برای کسب امتیاز یک تیم لیگ دسته 2 فوتبال از سوی فدراسیون به استان زنجان خبر داد و گفت: فدراسیون فوتبال، - نادر بلباسی، رییس هیأت فوتبال استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه تیم اسپیناس زنجان جزء پنج تیم اول گروه خود است، اظهار کرد: این تیم تنها نماینده استان در رده مسابقات لیگ یک  فوتسال کشوری است.

رییس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه نماد روی پیراهن تیم اسپیناس نام شهرداری زنجان است، گفت: مالک این تیم هزینه ها را به صورت شخصی تامین کرده و متاسفانه هیچ حمایت مالی دریافت نکرده است، لذا برای صعود به لیگ برتر نیاز به حمایت به موقع و بهتر است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا شورای اسلامی شهر زنجان در حمایت از نماینده شایسته استان در لیگ یک فوتسال کشوری، مبلغی را اختصاص داده است، افزود: این حمایت قابل تقدیر است و انتظار می رود از سایر باشگاه های استان نیز حمایت شود.

بلباسی گفت: امیدواریم سایر نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی هم همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان چتر حمایت خود را بر سر فوتبال استان باز کنند.

رییس هیأت فوتبال استان زنجان افزود: خوشبختانه شنیده شده که امور ورزشی شهرداری زنجان همانند برخی استان ها به دنبال مصوبه و اساسنامه ای برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری کسب امتیاز یک تیم لیگ دسته2 فوتبال/ فوتبال زنجان نیازمند نگاهی همگانی است

پیگیری کسب امتیاز یک تیم لیگ دسته2 فوتبال/ فوتبال زنجان نیازمند نگاهی همگانی است