مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-15پزشكي

سرانجام ثابت شد پابلو نرودا با سم کشته شده است


پس سال ها ثابت شد پابلو نرودا شاعر مشهور شیلیایی مسموم و کشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ال پاییس، برادرزاده شاعر مشهور شیلیایی می گوید کارشناسان ثابت کرده اند پابلو نرودای مشهور مسموم شده است.

به گفته رودلفو رییِس محققان به این نتیجه رسیده اند که سمی که سال 2017 در بازمانده بدن نرودا کشف شد سمی اگزوژن بوده که باید به وی تزریق شده باشد.

به این ترتیب پس از سال ها بررسی، اکنون یک هیات بین المللی از کارشناسان پزشکی قانونی به این نتیجه رسیده که پابلو نرودا مسموم شده است.

این نتیجه گیری اثبات کننده استدلال حزب کمونیست شیلی است که معتقد بود نرودا با یک سلاح بیولوژیکی تزریقی از دنیا رفته است.

برادرزاده نرودا که وکیل وی هم هست گفت این نظر جدید متخصصان است ولی قاضی هنوز نظری نداده چون باید اطلاعات را به صورت کامل دریافت کند.

سال 2017 یک باکتری در استخوان های نرودا پیدا شد اما هنوز روشن نبود که این باکتری سمی درون زاست یا برون زا و از بیرون وارد بدن وی شده است اما حالا روشن شده که این باکتری به بدن نرودا تزریق شده است.

رییس در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت آزمون های پزشکی قانونی انجام شده در آزمایشگاه های دانمارک و کانادا نشان دهنده مقدار زیادی از کلستریدیوم بوتولینوم است که سم قدرتمندی است که می تواند موجب فلج شدن سیستم عص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام ثابت شد پابلو نرودا با سم کشته شده است

سرانجام ثابت شد پابلو نرودا با سم کشته شده است