مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-15ورزشي

اسدآباد، میزبان مسابقات بوکس نوجوانان استان همدان


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از میزبانی مسابقات بوکس نوجوانان استان توسط این شهرستان در پنجم اسفندماه امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از میزبانی مسابقات بوکس نوجوانان استان توسط این شهرستان در پنجم اسفندماه امسال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان اسدآباد به دنبال این است میزبانی برخی مسابقات استانی و حتی در صورت امکان میزبانی مسابقات کشوری را در رشته های مدال آور و شاخص به دست بگیرد.

وی افزود: یکی از رشته های فعال و مدال آور در سطح شهرستان ورزش بوکس بوده که با هماهنگی انجام شده با هیأت بوکس پنجم اسفند اسدآباد میزبان مسابقات بوکس نوجوانان استان با حضور 9 تیم خواهد بود.

صمدپناهی با بیان اینکه در این مسابقات از تمامی شهرستان های استان در اسدآباد حضور خواهند داشت، تصریح کرد: هر چه این میزبانی مسابقات را در سطح شهرستان اسدآباد پررنگ تر کنیم، از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش برخوردار بوده و زمینه را برای جذب جوانان و نوجوانان به فضاهای ورزشی پررنگ تر خواهد کرد ضمن اینکه در ارزشیابی استانی میزبانی مسابقات امتیازاتی برای شهرستان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد، میزبان مسابقات بوکس نوجوانان استان همدان

اسدآباد، میزبان مسابقات بوکس نوجوانان استان همدان