مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-15سياسي

تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی و مقاومت است


آنچه دو کشور ایران و چین را در کنار هم قرار داده سابقه تمدنی، مواضع مشترک در مخالفت با یکجانبه گرایی، استقلال طلبی و نفی سلطه گری و سلطه پذیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی، در دیدار با اندیشمندان و فرهیختگان برتر چین، بر اهمیت نقش مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در بررسی وضع موجود جهان و آسیب شناسی آن و همچنین ارائه راهکار آینده پژوهانه برای بهبود وضعیت سیاسی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی جوامع تاکید کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز شرایط در جهان به گونه ای در حال رقم خوردن است که با نفی یک جانبه گرایی، اقداماتی نظیر آنچه که آمریکا و همپیمانانش در منطقه و جهان برای سلطه بر ملت ها اعمال می کنند، در افکار عمومی جهان مطرود و محکوم است.

رییسی سلطه فرهنگی و اقتصادی را از روش های نوین نظام سلطه برای تسلط بر ملت ها عنوان کرد و افزود: امروز بر محققان، پژوهشگران و صاحبان اندیشه در کشورهای مستقل فرض است که به مثابه یک دیده بان تیزبین از فرهنگ و هویت های تمدنی کشورشان در مواجهه با تهاجمات نظام سلطه حراست کنند.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه آنچه دو کشور ایران و چین را در کنار هم قرار داده سابقه تمدنی، مواضع مشترک در مخالفت با یکجانبه گرایی، استقلال طلبی و نفی سلطه گری و سلطه پذیری است، اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی و مقاومت است

تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی و مقاومت است